דלתות רחבות מסדרת אש ורפפה

דלתות כניסה מסדרת אש ורפפה

דלתות אלה אינן דלתות כניסה סטנדרטיות, אלא משמשות חדרי אש ויציאות חירום של מבנים. ישנן 2 סוגים של דלתות אש: דלתות להגנה מפני אש ישירה ודלתות המשמשות לכניסה וויסות אוורור. 2 הדלתות שונות מעט בהרכב שלהן. כאן נביא את כל המידע עליהן, עם פרטים באלו מקרים כל אחת מהן נדרשת.

דלת כניסה מסדרת אש ורפפה – הגנת אש

דלת כניסה זו היא דלת כניסה הגנת אש. בחלק העליון שלה יש חלון שקוף קטן. עובייה 50 מ”מ והיא מיוצרת על פי תקן 1212 של מכון התקנים הישראלי. היא עמידה בפני אש הפורצת למשך 60 דקות ככתוב בתקן. צבע הדלת אפוקסי (צביעה בתנור). היא מותקנת על משקוף סטנדרטי תקני. על הדלת מותקן מחזיר הידראולי המאפשר סגירה אוטומטית של הדלת עם עזיבתה.

דלת כניסה מסדרת אש ורפפה – לאוורור חדרים דחוסים

דלת זו בדרך כלל אינה מתפקדת כדלת חירום אלא מותקנת בחדרים דחוסים הזקוקים לאוויר מבחוץ כדוגמת מחסנים. הדלת היא פלטה עם תריס באורך חמישית הדלת בחלק התחתון ביותר. מותקנות של 4 עמודות של תריסים. לחילופין, ניתן להזמין פלטה המהווה סט תריסים מלא לכל האורך, או לבחור בחלק העליון כמקום התהוות הרפפות. הדלת היא דלת בטחון עם מנעול ALBA איכותי, קשה פריצה. זה מנעול שמאד מקובל להשתמש בו בחדרי אחסון, אשר מספק גם פתיחה קלה וגם הגנה מפני פריצות כאשר ההתקן נעול.