דלתות רחבות מסדרת חושן

דלת כניסה פז

דלתות כניסה מסדרת חושן

דלתות כניסה מסדרה זו הנן דלתות כניסה בעיצוב קווי. הצהרים של הדלתות אינם חלונות אלא קווים שקופים דקים מאד, חלקם מקבילים לרצפה וחלקם למשקופי הצד, כלומר, ישנם דגמים בהם פסי הצהרים אופקיים ודגמים בהם הם אנכיים. דלתות כניסה מסדרת חושן הנן דלתות בוטיק המשדרות לצרכן ולאורחיו הוד, הדר ועוצמה עיצובית.

דלתות בטיחות עמידות וחזקות
הדלתות הנן דלתות פלדה עם צהרים דקים. מסביב – נהנה הצרכן ממסגרת אלומיניום. הדלתות מצוידות בצילינדר חזק במיוחד המספק הגנה מפני פריצה, כולל מנגנון מניעת פריצה שקטה המבוסס על אלמנטים כמו פינים צפים. את המפתח לא ניתן לשכפל ללא כרטיס שכפול. גם פריצה חוקית שנעשית בידי מנעולן במידה ונתקעים תארך זמן רב כשמתפעלים מנעול מסוג זה.

עיצובים מגוונים
ניתן לעצב את הדלתות במגוון דרכים, כשהן בצבע בהיר או כהה, מבוססות על ידיות אופקיות קטנות או אנכיות גדולות בצורת צינור, וכמובן מעוטרים בצהרים דקים מסוג שונה: לאורך או לרוחב. העיצובים הללו מעשירים את המראה של הדלת והופכים אותה לקלה לבחירה עבורכם. המגוון הרב של דלתות כניסה מסדרת חושן מאפשר לכל דייר ודיירת למצוא את ההתקן שיתאים בדיוק למרחב המגורים.

דוגמאות לעיצובי דלתות כניסה מסדרת חושן
דלתות עם פסים אנכיים מרובים עם רווחים קטנים, דלתות עם פסים אנכיים מועטים עם רווחים גדולים ודלתותעם פסים אופקיים משני הסוגים. ניתן להזמין עם הדלת משקוף 3/4 (כלומר, משקוף ברוחב 0.75 מרוחב הדלת) ובכך לשמור גם בו על מוטיב הפסים, וגם ליצור בבית הדמיה של רחבת כניסה גדולה ועוצמתית גם אם המרחב בפועל קטן.