דלתות כניסה מסדרת מודרני

דלתות אלה הנן דלתות פלדה מרובת בריחים. העיצוב המודרני שלהן מתבטא בהצבת פסי אורך או רוחב (אך לרוב לא שניהם יחדיו למעט דגמים בודדים) שמחזקים את האלמנט המודרני. בחלק מהדגמים, מדובר בפסי אלומיניום קשיחים ובחלקם בצבע אפוקסי בולטים. דלתות כניסה מסדרת מודרני מזכות את הלקוח במגוון רחב של יתרונות עיצוביים ופונקציונאליים כאחד.

בחירה מתוך מגוון רחב של דגמים
ישנן אפשרויות רבות לסדר את הפסים המודרניים על דלתות כניסה מסדרת מודרני:L ישר, אלכסון, לאורך, וכד’. הקטלוג מונה לא מעט דגמים של דלתות כניסה מסדרת מודרני, אותם ניתן לבחור בקלות באמצעות הדמיית מחשב ייחודית.

בחירה מגוונת של צבע הדלת
עוד יתרון הוא שדלת מודרנית אינה חד משמעית בגוון שלה. ניתן לבחור גוון בקרב הרבה מאד אפשרויות. בחנויות מסוימות הצבעים מסודרים על פי שמות של אבני קריסטל (רובי, גרנט, ג’ייד, ג’ספר, פנינה, וכד’), אך לא בהכרח על פי הצבע האמתי של האבן. מה שכן, רמת המבריקות או המט של כל פלטת דלת חופפת ברוב המקרים לרמת המבריקות של האבן (למשל רובי היא אבן נוצצת יותר מגרנט, ואכן דלת רובי נראית משתקפת יותר למתבונן בהשוואה למראה המט של דלת הגרנט).

בחירת פרזול ומנגנוני בטיחות מתוך מגוון רחב
ניתן לבחור מנעול וצילינדר מתוך מגוון רחב של התקנים. רצוי שתהיה הגנה מפריצה שקטה ועמידות עוצמתית בפני קידוחים. שכפול עם כרטיס שכפול בלבד – יתרון. רצוי לבחור בפרזול מעוצב לבית על פי הדמיית מחשב: גלילי אנכי, מרובע, או ידית קפיצית אופקית נפתחת.