דלתות רחבות מסדרת נפחות

דלתות כניסה מסדרת נפחות

דלת כניסה עם חלון היא הטרנד החם ביותר של השנה! דלת זו מספקת לכם עיצוב חד כתער המאפשר גם לרחבת הכניסה לבית וגם למבואת הכניסה הפנימית להיראות במיטבם. החלון עשוי להיות חלון אופטי אמתי עם השתקפות לנעשה בחוץ, והשתקפות לנעשה בגו הבית כאשר אתם הם אלו שבחוץ, או שהם יכולים להיות לתפאורה בלבד, ללא אלמנט אופטי.

דלת בטיחות מבוססת מתכות יציקות
הדלת הנה דלת פלדה מרובת בריחים, המכילה חלונות ומבוססת על מסגרת אלומיניום. דלת זו מספקת לכם את כל אלמנטי הבטיחות גם מבחינת תפעול המנעול. האחרון הוא מוצר מתוחכם המגובש בצילינדר קשיח שנועד להגן עליכם באופן אופטימלי. שכפול מפתח אפשרי רק באמצעות כרטיס שכפול, ויש מנגנונים למניעת פריצה שקטה דרך חריר המנעול.

חלונות בעיצובים שונים
הדלת ייחודית בעיצוב הצהרים שלה. ניתן לבחור חלונות במגוון עיצובים, עגולים, קשתיים, מרובעים אסמיטריים (מלבניים), ריבועים סימטריים, ועוד. ניתן להוסיף ויטראז’ צבעוני לחלון או להשאירו שקוף. חלק מהחלונות מעוצבים במתכונת בלגית, עם פרופילים קטנים של שתי וערב. עיצוב החלון נעשה בקלות באמצעות הדמיית המחשב של דלתות כניסה מסדרת נפחות.

דלתות בצורות ובצבעים שונים
הדלתות בחלקן מבוססות על צבעי לבן ושמנת וחלקן מבוססות על צבעי חום או חום אדום. ישנן גם דלתות כניסה מסדרת נפחות בצבע שחור או שחור פחם. בדומה להתאמת החלונות, גם את התאמת הצבעים קל מאד לצרכן לבצע באמצעות הדמיית מחשב ייעודית. רצוי לעשות זאת בבית, כשאתם בוחנים את אזור הטמעת הדלת בזמן אמת.