דלתות כניסה מסדרת סטנדרט

דלתות כניסה מפלדה מרובת בריחים, מחופות וינורייט (PVC). הדלתות מגיעות ללא צהרים, כאשר החיפוי כולו הוא חיפוי חלק בצבע חום-אדום או בגוון לבן לבחירתכם. צבע המשקוף, חום כהה בשני המקרים. ניתן לצבוע באפוקסי (צביעה בתנור) את הדלת בגוון אחר מתוך רשימה מגוונת. דלתות כניסה אלה מתאימות לכל בית, לכל סוגי המפתחים.

קביעת סוג הדלת על פי המפתח
ניתן לקבוע את סוג הדלת בהתאם לרוחב של המפתח. ניתן לשלב בבית דלת דו כנפית או חד כנפית לבחירתכם. בכך, דלתות כניסה מסדרת סטנדרט מתאימות לכל מפתח בבית. אלה דלתות שניתן לשלב בכל מקום ברמת עיצוב טובה ורמת התאמה פונקציונאלית מושלמת לכל לקוח. ניתן לשלב בדלת חור הצצה ופרזול בהתאמה אישית.

בחירת רכיבי הדלת
ניתן לבחור ידית גדולה או קטנה. בשני המקרים, צורת הידית אופקית ולא אנכית. בכך, הדלת כולה מעוצבת בניחוח מן העבר, עת דלתות הכניסה היו נראות אחיד, עם ידית מלבנית קטנה. ניתן להזמין עם ידית משיכה או ידית אלומיניום זזה. ניתן להטמיע בדלת חור הצצה לבקשת הלקוח.

מנגנוני הבטיחות של הדלת
הדלת היא אחד מרכיבי ההגנה החזקים ביותר בתחום דלתות הכניסה. היא מכילה צילינדר עם מנגנוני הגנה נגד פריצה שקטה. שכפול המפתח אפשרי רק באמצעות כרטיס שכפול ייחודי. הדלת תהיה קשה לפריצה גם כאשר מנעולן יידרש לתפעל אותה.