דלתות כניסה בעיצוב זכוכית ועץ

דלתות אלו מספקות לכם יתרון כפול ומכופל: מחד הן דלתות העשויות עץ ומדמות עיצוב כפרי על טהרתו. מאידך, יש בהן חלונות זכוכית המאפשרות צפייה שלכם כדיירי הבית על הנעשה בחוץ: הרבה יותר נוח ואפקטיבי מהצצה דרך חור הצצה בודד בדלת סטנדרטית, וכמובן יותר מעוצב. לבחירת דלתות כניסה בעיצוב זכוכית ועץ תידרשו למספר צעדים פשוטים.

בחירת הפלטה העיקרית של הדלת
ניתן לבחור בין 2 סוגי פלטות: פלטת פורניר, שהיא פלטת ציפוי עץ אמתי, או בחירה בדלתות ממשפחה אחרת, למשל המודרנית, תוך התבססות על צבעי וינורייט דמויי עץ במקום צבעי תנור שאינם מדמים עץ. כך או כך, מובטחת דלת שתיראה כמו הדלתות הכפריות של פעם, ותהפוך את הבית שלכם לכפר המדיאבלי כפי שתמיד חלמתם. בשונה ממוצרי עץ אחרים כמו רצפה או דקים לגינה, אין צורך לצבוע את הדלתות והן חסינות מפני ריקבון למשך כמעט עשור שנים.

 

בחירת חלון הזכוכית של הדלת
בחירת החלון מסתמכת על חלון מסורג, או חלון אשר צורת המגנים שלו אינה צורת סורגים אלא תולדה של פיתוחי נפחות מעוצבים: יהלומי אמרלד, חצאי עיגול מעוצבים וכד’. בחירת החלון נעשית גם על פי גודל: שמינית דלת או רבע הדלת. כמו כן, כשבוחרים את החלון יש לבחור גם את שיטת ההנדסה האופטית הרצויה לכם: האם החלון ישמש רק אתכם, כשאתם צופים החוצה, או שהוא צפוי לשמש גם את עוברי האורח. זה נשמע מובן מאליו אך לא כך: אם הדלת מיועדת, למשל, להיות ממוקמת בחצר אחורית או שיש חומה בין השער לבינה, משמע שהשטח החיצוני של הדלת כן נסתר לעיני הציבור, וגלוי לכם, ואז בהחלט ייתכן שתבקשו שהחלון שיותקן יהיה דו כיווני.

בחירת הפרזול של הדלת
אנו ממליצים על בחירת פרזול לדלתות כניסה המבוסס על ידית שיכולה לפתוח את הדלת בהינתן שהיא לא נעולה. ישנן ידיות קבועות, ולא זזות, אשר דיי בטריקת הדלת ולא ניתן לפתוח אותה ללא מפתח. ישנם לקוחות שרמת האכפתיות שלהם מעיצוב מינימליסטי כה גדולה עד כי הם מסוגלים לוותר על ידית דלת שתוכל לחלץ אותם במידה וישכחו את המפתח בפנים. אלו בעיקר לקוחות שבעבר גרו באירופה וחוו חוויה זו על בסיס יומי, ועל כן העיצוב משחק תפקיד חשוב יותר מאופן הפעולה של הידית. בישראל – לא היה זה פופולרי להשתמש בידית כזו, וכנראה שההעדפה הצרכנית תהיה לרכוש ידית שפותחת את הדלת בהינתן שטרקתם אך לא נעלתם.

“רב מגן” דלתות כניסה דקורטיביות בהתאמה אישית
חברת הבוטיק “רב מגן” מציעה מבחר רב של דלתות כניסה בעיצוב זכוכית ועץ, חלקן מעץ אמתי וחלקן דמויות עץ המבוססות על צבעי וינורייט. ניתן לבחור את הדלתות באמצעות ממשק קל ונוח או להתייעץ עם המעצבים והיועצים הטכניים בחברה.