דלתות כניסה בעיצוב מודרני

בחברתנו, דלתות מודרניות הן דלתות המחולקות למלבנים המסודרים בטור יורד. כל דלת מחולקת ל- 5 מלבנים סימטריים , וניתן לבחור בין דגם ג’ייד לדג רובי. בכל דגם ניתן לשלב צבעים, וידיות פרזול בהתאמה אישית לדלת אשר נבחרה על ידיכם.

דלת ג’ייד
דלת הג’ייד היא דלת בה צבע פסי החלוקה זהה לצבע פלטת הדלת, ויחד עם זאת, ניתן לזהות את קווי החלוקה גם מרחוק ולהתרשם מהעיצוב המתוחכם גם אם נמצאים רחוק מהדלת. לדלת ג’ייד – ציפוי צבע בתנור וניתן לחילופין להתאים לה צבעי וינורייט דמויי עץ. בברירת המחדל – הצבע שלה הוא לבן, קרם או כסוף.

דלת רובי
גם דלת כניסה רובי מחולקת ל- 5 מלבנים סימטריים, אלא שבה – קווי החלוקה תמיד צבועים לבן, ללא קשר לצבע אשר תבחרו עבורה. בים אם בחרתם דלת רובי אדומה ובין אם בחרתם להשאיר אותה לבנה, קווי המתאר המחלקים כל מלבן ומלבן בדלת יישארו לבנים, בשונה מדלת ג’ייד בה הקווים נצבעים בצבע של כלל הדלת. למותר לציין שבדלת רובי קל מאד לזהות את החלוקה גם מרחוק, ולהתרשם מהעיצוב הכביר שנעשה על ידי מיטב האדריכלים.

 

 


התאמת הצבע לדלת
את הצבע יש לבחור על סמך ההתאמה לפיגמנטי הגוון הביתיים ואלו שניתן למצוא במבואת הכניסה החיצונית לבית. ייעוץ ממעצב פנים מסייע מאד בהתאמת הגוון הנחשק. בשונה מדלתות עץ או פורניר, כאן – בחירה גם בגוון חום או ירוק תשאיר את הדלת בעלת עיצוב מודרני על טהרת הצבעים החלקים, מה שמוציא אותנו מהמשוואה שעיצוב מודרני הוא בהכרח לבן או כסוף. מרחב האפשרויות שלכם ללא ספק עלה כיתה וזה מצריך התייעצות עם מעצב פנים לפני שתחליטו לסגור גוון צבע קבוע עבור הדלת שלכם.

יתרונותיה של דלת מודרנית
קלה לגרירה, חסינה מדליקות, אחריות ארוכת טווח, צבע עמיד וחזק, לא דוהה. ניתן לבחור גם גווני צבע תנור וגם גווני וינורייט עבור דלת זו.

על “רב מגן” דלתות כניסה מעוצבות
רב מגן היא חברה המשווקת דלתות כניסה מיובאות, אשר מוזמנות על ידי הלקוח, שבאמצעות ממשק קל מעצב את דלתו. ההזמנה נשלחת ליצרן וייבוא הדלת נעשה בלוחות זמנים המסוכמים מראש עם הלקוח. לאחר מכן, מתבצעת ההובלה לבית הלקוח והתקנת המוצר באתר המבוקש. אתם מוזמנים לבקר בסדרת דלתות כניסה מודרניות לקבלת פרטים נוספים!