דלתות כניסה למראה מיוחד של הבית

כל אחד היה מעוניין להבטיח לעצמו דלתות כניסה שיהיו גם בטיחותיות וגם מעוצבות. ואם הן מעוצבות, אז לפי דרכו, ולא על פי אילוצים שקבעה החנות. הידעתם כי ישנם אתרי אינטרנט בהם תוכלו לבחור כ- 25 גוונים של צבע לכל דלת, כשאת מבנה הדלת עצמו (צורה, נוכחות חלונות וחריטות), ניתן לדלות מבין עשרות אפשרויות? זהו בדיוק האתר שאתם צריכים בשביל ליצור מציאות בה ישנן דלתות כניסה למראה מיוחד של הבית.

לא רק דלתות

אתר עיצוב דלתות כניסה יוקרתיות מאפשר לכם לעצב גם את המזוזות וידיות הפתיחה או המשיכה. האתר מאפשר לכם לבחור רכיבים חיצוניים אלו ומבצע עבורכם סינון ראשוני, בו לכל דלת תוכלו לבחור רק רכיבים שיתאימו לה מההיבט הדקורטיבי. במילים אחרות, אתם לא צריכים להתבסס על מעצב פנים חיצוני, משום שמלאכת עיצוב הפנים האימננטית של הדלת כבר נעשתה עבורכם: כל רכיב פרזול יתאים לכל חלק בגוף הדלת. השאלה היא האם מה שבחרתם יתאים לביתכם, וכאן חשוב לנו לספק לכם מעט מידע שיסייע לכם לבחור נכוחה.

צבע וצורה – האלמנטים השולטים במרחב הביתי

בחירת דלת כניסה היא בחירת העיצוב הביתי שלכם, אבל אם הבית כבר מעוצב ומגובש, אין לכם הרבה מה לעשות למעט לבחור רכיב שישתלב עם העיצוב מבחינה פנורמית. כיצד עושים זאת נכון? ראשית כל, יש לבחון את מרקם הצבעים בסביבת מקום הטמעת הדלת. אם ברובם הם צבעי עץ חומים, הרי שדלתות פורניר יסייעו מאד בהגשמת העיצוב. במידה ואתם חנות, או מוסד אחר, ישנן דלתות מוסדיות מעץ שיתאימו לסיטואציה. במידה והסביבה היא מודרנית ומבוססת לבן, כחול וכסוף, יש לבחור דלת בהתאם. מומלץ, במקרה כזה, לשלב גם חלונות דלת להעשרת המראה החיצוני שלה. באשר לצורה, הדלתות מרובעות, אבל ניתן לשנותה באמצעות הטמעת ידית מעגלית, חלון בצורת קשת יפואית, וכד’.

דלתות כניסה למראה מיוחד מבית רב מגן

דלתות הכניסה של רב מגן מאפשרות לכם להגיע לעיצוב מחודד ומשונן היטב בביתכם. מי שמעוניין להטמיע דלת כניסה שתשנה את הרזוננס העיצובי הביתי ישתמש בממשק הדמיית המחשב של “רב מגן” וימצא בדיוק את התקן הפתיחה המתאים עבורו. דלתות כניסה במבצע מוצעות בימים אלו במחירים מיוחדים.