דלתות כניסה מעוצבות ממתכת

בעבר, נהגנו לחשוב כי דלתות מתכת הן דלתות חומות או לבנות או שחורות עם מעטפת פורניר אשר מנגנון נעילה מתוחכם וחזק הוא מנת חלקם ותו לא. כיום, דלתות מתכת מהוות עולם שלום של עיצובים בלתי נדלים, מהטעם הפשוט שחנויות הדלתות לא רק שינו פיזית את מראה הדלתות, אלא גם את שיטת המכירה: כיום כל אחד יכול להרכיב לעצמו דלת באמצעות ממשק אינטרנטי חכם המאפשר לבחור את סוג הדלת, הפיתוחים שיהיו על הדלת, צבע הדלת וידית הדלת. להלן מספר טיפים חשובים לביצוע בחירות אלו.

גוף הדלת

גוף הדלת צריך להיבחר בהתאמה לצרכי העיצוב והצרכים הטכניים של הבית. כך, למשל, מני שיעדיף מרחב צפייה רחב החוצה מבלי להסתפק בחור הצצה קטן יזדקק לחלון על דלתו. כשבוחרים חלון, חשוב לבחור את האופטיקה הרצויה לכם: האם החלון צריך לשמש רק אתכם בתוך הבית או גם את עוברי האורח מחוץ לבית?

פיתוחי הדלת

נושא עיצובי במהותו. קיימים כל מיני סוגים של עיוותים אשר מעצבים את המראה של הדלת, והם נקראים “פיתוחים”: פסי עובי לאורך ורוחב הדלת, גלילים שהודבקו לדלת או מלבנים מוארכים שהודבקו בדרך דומה. הפיתוחים צבועים לעתים בצבע של הדלת ולעתים בצבע נפרד.

צבע הדלת

צבע הדלת הוא צבע בתנור, אשר משמש גם כצבע וגם כחומר הגנה עליו מפני דהייה. בעוד שפעם היה ניתן לבחור צבעים כמו חום, שחור ולבן בלבד, כיום ניתן לבחור צבעים כמו ירוק, כחול, קרם בז’, ואף להשקיע מחשבה נוספת ברמת הבהירות של כל צבע בנפרד.

ידית הדלת

ידיות מוצעות בצבע כסוף מוברש, כרום (גרסה בהירה של הכסוף המוברש), חום, או לבן שלג. ניתן לבחור בין ידית הזזה לבין ידית קבועה. שימו לב: אם אתם ידועים בתואר שכחני מפתחות סדרתיים או שיש לכם בבית דיירים כאלו מומלץ לא לבחור ידית קבועה שכן אז – טריקה של הדלת לא תאפשר לכם לפתוח אותה כי לידית קבועה אין השפעה על הזזת המנעול, בשונה מהידית המוזזת לה יש השפעה מלאה עליו.

רב מגן דלתות כניסה

רב מגן מתמחה בפתרונות בוטיק לדלתות כניסה ומציעה מגוון דלתות כניסה מעוצבות ממתכת שלחלקן מוצמד חלון. לדלתות של רב מגן שפע עיצובים ורמות פיתוח שונות!

מוזמנים גם לבקר בקולקציה המיוחדת שלנו – קולקציית דלתות כניסה אלומיניום לדגמים חדשניים ומהפכניים לביתכם!