דלתות כניסה צבועות

דלתות כניסה צבועות

בשונה מן העבר, עת דלת עץ הייתה בהכרח חומה, ודלת אלומיניום או מתכת בהכרח אפורה, אלמלא צופתה בציפוי מתאים, כיום הדלתות יכולות להיצבע בכל הגוונים. את הצבע ניתן לספק לכל סוגי החומרים, מה שלא ניתן היה לומר בעבר, עת יצרני הדלתות הסתפקו במראות הטבעיים של חומרי הייצור בעת בניית הדלתות. לכן, לפני שאתם מתחייבים על דלת מסוימת. בדקו האם ניתן לצבוע אותה, וכיצד. בדקו גם את סוג ההגנה שניתן לשים על הדלת. להלן 3 סוגי ההגנות שמגינות על דלתות כניסה צבועות.

הגנת למינציה

מתאימה לדלתות לבודות. הגנה זו מבקשת להבריק את הדלת. החומר המבריק הוא שמגן על הדלת מפני דהייה, והופך אותה לדלת בעלת צבע טבעי בבית שלכם. הגנת הלמינציה אופיינית גם בדלתות עץ יחיד, אך בדלתות אלו ניתן לממש מספר סוגים נוספים של הגנות מפני דהייה.

דלתות צבע בתנור

דלתות הצבועות בטכניקת צבע בתנור. טכניקה זו מספקת גם את הצבע גופא וגם את מנגנון ההגנה. כל צבע מכיל אוטומטית מנגנון הגנה נגד דהייה, ולכן לא צריך לצפות בלמינציה את השכבה העליונה. דלתות צבע בתנור ייראו על פי רוב מט ולא מבריק, אך הן יהיו בהירות וישרו תחושה של דלת שהיא מעין מיצג מוזיאוני בו מוצגת תמונה אותנטית ומעניינת.

הגנת פורניר

אופיינית בעיקר לדלתות מתכת. הפורניר הנה קליפה של עץ בעובי 5 מ”מ. הקליפה מודבקת על הדלת כחומר ציפוי, חוסכת דהיית צבע ואף תורמת תרומה בלתי אמצעית לעיבוי צבע הדלת. במילים אחרות, גם חסכתם דהיית חומר פנימי וגם שיניתן את הצבע וחידדתם את עיצוב הדלת פורניר שלכם – עקב כך.

“רב מגן” דלתות כניסה מעוצבות

דלתות כניסה צבועות מעוצבות משווקות על ידי “רב מגן” דלתות כניסה. החברה משווקת דלתות למבנים משותפים ובתי אב פרטיים כאחד. החברה עובדת עם דיירים פרטיים וקבוצות דיירים כאחת, ומספקת להם את כל המידע לקראת רכישת דלת הכניסה לבית. החברה מסייעת לעצב את הדלת כך שהשבחה תהיה מנת חלקו של הבית בעקבות העיצוב מחדש עם דלת הבוטיק.

למידע נוסף על דלתות כניסה צבועות פנו לחברת “רב מגן” ואנו נספק לכם את כל הפרטים הנדרשים!