דלת אש

דלת אש היא דלת מילוט משריפה. אין בה ידית, אלא רק פלטת פתיחה וחלון שמאפשר לכם להתבונן בשריפה מהעבר השני, או כאשר אתם נמצאים בשריפה, להתבונן שאין כלום בעבר השני ולברוח בזמן. הדלתות קלות להפליא, מצוידות במחזירי דלתות ומאפשרות להימלט בקלות בעת שריפה. הדלתות מותקנות על רקע דרישת מכון התקנים בכפוף לחוק הן במפעלים עם חומרים מסוכנים, הן במרכולים והן בכל מקום בו נדרשת בנייה של יציאת חירום ממבנים.

התאמת דלתות אש ברמה הדקורטיבית
על אף הרצינות שבנושא הדלתות הללו, הן עדיין ניתנות להטמעה במבנים מבחינה דקורטיבית. ניתן לאפיין את הצבע שלהן כרצונכם, מכחול ועד חום, מאדום ועד ירוק או לבן. דלתות האש מאפשרות לכם גם לבחור את צורת חלון האש, ואת מיקומו בצד שמאל, ימין או במרכז הדלת. מאד מומלץ שבמפעלים ובמבנים בהם בונים יציאות חירום, לבחור דלתות אש בצורה מיטבית, על מנת להבטיח עיצוב ללא פגמים של המבנה שאתם עתידים ליזום.

 

התאמת דלתות אש ברמה הפרקטית
את ההתאמה הפרקטית חשוב לבצע על פי ההנחיות הבטיחותיות שקיבלתם כחוק או מהנהלת המבנה. ישנן דלתות אש עם מחזיר דלת אטי, וישנן דלתות אש בהן המחזיר הוא מהיר אשר מעיף את הדלת עם עזיבתה. מאד חשוב לבחור דלת אש על פי סגנון הסגירה שלה. נושא זה הוא מבין החשובים בבחירת דלתות אש, שכן הוא זה שמדגים את התנהגות הדלת בזמן אמת כאשר תידרשו להימלט בפועל.

מאפייני החומרים בדלתות אש
חומרי ייצור קלים עם צפיפות חומר נמוכה שמאפשרים גרירה קלה ויציאה מהירה. אסור שהדלתות הללו יהיו כבדות ויתבססו על תנועה אטית. אחרת, הן לא עונות להגדרה של דלתות אש. דלתות אלה צריכות להיות קלות כנוצה לכל מי שיבקש להזיז אותן ולהימלט לעבר השני של יציאת החירום.

דלת אש של רב מגן – כשבטיחות ועיצוב דרים בכפיפה אחת
דלתות אש של רב מגן מאפשרות לכם תנאי בטיחות ועיצוב אופטימליים ומותאמים אישית. עבור דלת אש מחיר משתנה בעיקר בהתאם לעיצוב, כן מאפייני הבטיחות הפונקציונאליים נותרים זהים. העיצוב מתבטא בעובי הדלת, חד כנפי או דו כנפי, ובביקוש לסגנון צביעה והטמעת חלונות מסוימים. בחירת העיצוב המתאים לכם יכולה להתבצע ביעילות ובקלות בהדמיית המחשב של חברת רב מגן.