דלת חוץ

דלתות חוץ
דלתות חיצוניות לכניסה לבית מהוות אובייקטים חשובים מאד לבחירה בעת עיצובו. גם כאשר הבית עומד כבר על תלו, ונדרשת החלפת דלת, הדבר כרוך במחשבה רבה ומסועפת על מהות עיצוב הבית ועל התאמת הדלת כנדרש מבחינה זו. בעבר, היה נחשב העיצוב לתחום שולי ככל שהדבר נגע לדלתות, משום שמדובר במוצר הגנה, והדיירים יחסו לכך פחות חשיבות בעת בחירת דלת הברל בכניסה. היום פני הדברים השתנו הודות להתקדמות העיצובים בתחום. להלן סקירה קצרה של דרך מומלצת לבחירת דלת הכניסה לבית.

אפיינו את הפלטה החיצונית של הדלת
הפלטה החיצונית היא למעשה העיצוב העיקרי של הדלת: החלק החיצוני והפנימי לא חייבים להיראות זהים. אם לדוגמה בחוץ יש דשא ודקים בעיצוב כפרי, ובפנים – הבית לבן ומודרני, ניתן לצבוע לכם את דלת הכניסה בלבן בפנים ולהותירה חומה עץ בחוץ. ניתן גם לשנות את הפרזול של הדלת, ואף רצוי לעשות כן, משום שבעוד בחלק הפנימי של הבית יש צורך לפתוח את הדלת עם הידית בשביל לצאת מהבית, בחוץ רצוי לא לאפשר לעוברי אורח את התענוג הזה, שכן גם אם היא נעולה, הזזת המנעול על ידי ידית משמשת ככר פורה לפורצים. לכן, בחוץ בוחרים ידית דחיפה בלבד על מנת להגן על הדלת הכי טוב שאפשר.

 

 


תכננו כיצד ייראה משקוף הדלת
למתכננים עיצוב כפרי לבית מומלץ לעצב משקוף עגול או אליפטי, משקוף נירוסטה או פלדה. למתכננים בית בסגנון אורבני או מודרני כדאי לשים משקוף מלבני ורצוי משקוף מדורג: משקוף בעל 2 קודקודים מלבניים אחד על השני. בכל מקרה, אם הדלת נמצאת ליד חלונות, מומלץ לתכנן את המשקופים בהתאם לצורות פרופילי החלון לשמירה על אופי העיצוב בבית.

אפיינו את הדלת מבחינת הפונקציות שיתלוו אליה
חור הצצה בדלת, ממסר לפתיחה חשמלית על ידי אינטרקום, ועוד מספר פיצ’רים שיאפשרו לכם שימוש נוח ומאובטח יותר. מומלץ לשמוע מהם הפיצ’רים שמספקת החנות ולבחור את אלו האקוטיים ביותר למצבכם ולמצבו של ביתכם.

“רב מגן” דלתות כניסה
הכירו את “רב מגן” דלתות חוץ וכניסה לבתים ומבנים. “רב מגן” מאפיינת את עיצוב הדלת ותכונותיו בבית הלקוח ומספקת מגוון פתרונות לדלתות כניסה וחוץ.

צרו קשר עם “רב מגן” למידע נוסף על רכישת דלתות חוץ!