הצעדים הנכונים לרכישת דלתות כניסה

כאן נסכם עבורכם סדרה של צעדים מומלצים לבחירת דלתות כניסה לבית. ראשית כל, יש לבחור את חומרי הייצור מהם תורכב הדלת. ניתן לבחור בין עבודות נפחות ממתכת, לבין עבודות עץ ופורניר, חושן וקריסטל. בחירת כל חומר ייצור מזכה אתכם בעוד עשרות רבות של דלתות הנבדלות זה מזה בדגם ובצורה, וכן בצבע ובניסוח עיצובה של ידית הפרזול. להלן השיטה האולטימטיבית לבחירת דלתות כניסה לבית שתעשה לכם סדר בהליך ממושך זה.

בחירת חומר הייצור של הדלת

חומרי הייצור מגוונים ומביאים עמם שלל עיצובים מעניינים. חומרי הייצור בחלקם מתכתיים המצופים בחומר אלחלד, ובחלקם הם עצים שונים, לעתים בשילוב זכוכית ולעתים בלעדיה. בחירת חומר הייצור מתבססת על עיצוב הדלת, שכן ישנם חומרי ייצור שעדיף להטמיע עליהם עיצוב מסוג מסוים וישנם חומרים עליהם ביצוע אותה פעולה תיראה פחות משכנע: למשל דלת נפחות קשה מאד לדמות לדלת עץ בסגנון כפרי, לעומת דלת פורניר בה זה ממש מתבקש.

בחירת מבנה הדלת

בחירתו של המבנה נחשבת לאחת החשובות בענף הדלתות. אתם מתבקשים לבחור בין דלת בעלת מבנה ללא חלונות וחלקים שקופים לבין דלת עם חלונות, כאשר על החלונות ניתן להטביע ויטרז’ים מזכוכית עם פיתוחים שונים. בדלתות שלא תבקשו שייראו מתכתיות ניתן לגבש עץ אמתי על בסיס ציפוי פורניר או עץ מדומה תוך בחירה בגווני הצבע מסוג וינורייט.

בחירת גוון הדלת

גווני הדלת נעים בין 4 סוגים: ה- 2 העיקריים שבהם הם תנור ו- וינורייט. בעוד כי צבע תנור מכיל צבעים מוחלטים בהירים או כהים, צבע וינורייט מכיל צבעים המדמים עץ, ולא רק עץ אלא את גזע העץ, עם הצללות ופיגמנטציה המתאימה מאד לעץ שבחוץ. זה לתי אפשרי ליישום על דלתות נפחות, אך על דלתות סטנדרטיות או מודרניות זה אידאלי. בנוסף לסוגי גוונים אלו ניתן לבחור גווני אלומיניום עבור דלתות חושן, וגווני פורניר עבור דלתות עץ.

על חברת “רב מגן” דלתות כניסה

החברה מתמחה בשיווק דלתות כניסה לבית מכל הסוגים, כולל רכיבי פרזול וידיות דלתות בהתאמה אישית. לחברה צי שלם של דלתות מיובאות בהתאמה אישית ללקוח על פי בחירתו. ניתן לפנות אלינו למידע נוסף בנושא דלתות כניסה מעוצבות לבית!