רכישת דלתות כניסה בייבוא אישי

תתרגלו לדלתות כניסה המעוצבות בדיוק כפי שאתם תכננתם, ללא התפשרות על דלת בעלת מראה שונה או חורג. הדלת תעוצב במלואה על ידיכם ותישלח ליצרן מעבר לים על מנת שיספק אותה במיוחד עבורכם! דלתות כניסה בייבוא אישי מהוות את דור ההמשך לדלתות הכניסה אליהן הורגלנו בשנים קודמות, אלא שדלתות אלו מעוצבות כמעט ללא הגבלה, וניתן לבחור צבע, צורה וסגנון ידית כניסה מתוך מגוון אפשרויות רחב מאד שלא היה כדוגמתו מעולם.

אתם מעצבים, אנחנו מייבאים

כלקוחות, תוכלו לבחור את צורתה של הדלת, אלו פיתוחים יהיו עליה, האם יהיה עליה חלון, ואם כן מה תהיה צורתו וכיצד הוא יעוצב ויעוטר. לאחר שתעשו זאת, תוכלו לבחור את גוון הדלת: מה יהיה הצבע של הדלת. מתוך כ-15-20 צבעים ניתן לבחור את הגוון הנחשק, ולבסוף ניתן לבחור ידיות כניסה בהתאמה אישית. ההזמנה תישלח אלינו ומאתנו ליצרן. מובטחת דלת הנראית בדיוק כפי שהזמנת, לרבות מידות.

עיצוב ראשוני לדלת

בעיצוב הראשוני לדלת מתבצעת רוב עבודת האפיון שלכם: אתם נדרשים לבחור האם לדלת יהיה חלון או שלא יהיה חלון אשר יותקן עליה. כמו כן, תידרשו לבחור מצב אופטי: האם החלון יהיה רק לשימושכם או גם לשימוש הסביבה החיצונית כשהיא מסתכלת תוך הבית. לאחר מכן, תידרשו לבחור האם החלון יהיה חלק או חעטור באמצעות ויטראז’ים שונים. לבסוף יש לבחור הרכב ברזל להגנה על החלון מבחוץ ומבפנים: מעין סורגי מתכת המשמשים להגנה על הפלטה.

בחירת הגוון של הדלת

כעת, משיש לכם צורה של דלת וצורה של חלון הדלת (אלא אם כן לא בחרתם להתקין בה חלון), כעת זהו הזמן לבחור את צבע הדלת. ניתן לבחור בדלת כחולה על כל גווניה. לבנה על כל גווניה, כולל גווני באז’, ואפילו דלתות שחורות וכהות. אנו ממליצים על בחירה בהתאמה לעיצוב הבית מחד ולמבואה החיצונית מאידך.

בחירת הגוון של ידית הדלת

ניתן לבחור בין גוונים כהים או בהירים. יצוין כי ניתן להשתמש באותו סוג גוון כמו הגוון של הדלת או ליצור יחס ניגוד שיגלם בחובו את העיצוב.

בחירת צורת הדלת

קבועה: לא משפיעה על פתיחת המנעול כשהדלת טרוקה ולא נעולה.
מוזזת: המנעול ניתן להזזה כאשר מורידים למטה את הידית.

רב מגן דלתות כניסה

רב מגן דלתות כניסה מייבאים עבורכם דלתות כניסה על פי עיצוב אשר נבחר על ידיכם. לפרטים נוספים פנו ל- “רב מגן” דלתות כניסה!