דלתות כניסה מסדרת מוסדיות

דלתות כניסה המתאימות למשרדים, מחסנים, מבנים עסקיים ניידים, ועוד. דלתות כניסה אלה משרתות את המוסד העסקי באמצעות פתיחה קלה, גרירה שקטה ועמידות ברמה גבוהה ביותר המשרתת את המבנה למשך שנים רבות ללא צורך בחילוף. הדלת מורכבת מחומרי מתכת משובחים ועשויה להיות מצופה פורניר או אפוקסי. צבע הדלת בדרך כלל לבן, אך ניתן להזמין גם בצבע שונה. ניתן להזמין דלת מוסדית חד או דו כנפית.

מבנה הידית

הידית רוחבית, ומתפקדת כידית פתיחה ולא דחיפה ומשיכה. צורתה מלבנית, והיא מקרינה עבור הדלת כולה עיצוב קלאסי של דלת מוסדית. השילוב שלה עם עיצוב הדלת מעיד על כך שזו דלת משרדית או של מחסנים על פי דפוס העיצוב הבסיסי שלה.

מבנה המשקוף

משקוף מלבני, לרוב בצבע של ידית הפתיחה. הדלת לבנה, ואילו המשקוף והידית בצבעים חומים כהים. הדבר מאפשר מיזוג טוב בין הדלת לרכיבים ועוצמה עיצובית שמוקרנת מרכיבי הפרזול והמשקופים של הדלת. משקוף זה מוסיף נופך רב הן לקיר לבן והן לקיר בעל צבע עץ.

מנגנון נעילה איכותי

דלת זו מתבססת על מנגנון נעילה מן המעלה הראשונה. דלת כניסה מסדרת מוסדיות היא מהמורכבות ביותר לפריצהץ הצילינדר אינו מאפשר שכפול ידני של המפתח, אלא רק בחנות שכפולים ורק עם כרטיס שכפול. בכך, קטן מאד הסיכוי לפריצה. גם כאשר תזדקקו למנעולן – יהיה לו קשה מאד להכריע מנעול מסוג זה.