דלתות כניסה מסדרת פורניר

דלתות אלה מתאימות במיוחד לעיצוב ביתי כפרי. הצבע שלהן – עץ בגוונים שונים, מחום צהוב ועד חום אדמדם. דלתות כניסה אלה מצופות בפורניר, שהוא חומר ציפוי פופולארי מאד במוצרי עץ בכללותם ובייחוד בדלתות. הפורניר היא קליפת עץ דקה אשר משתלבת בכל פלטת עץ אמתית.

סוגי עצים לדלתות כניסה מפורניר

דלתות כניסה מסדרת פורניר מאפשרות התבססות על סוגי עצים שונים כמו עץ בוק, עת בוק אגוז, עץ מייפל דובדבן ועץ מייפל טבעי צהוב. דלתות כניסה מסדרת פורניר מאפשרות לבית שלכם לחדד את מראהו הכפרי והעתיק באמצעות שימוש במכלול של גווני עץ מובהקים.

עיצוב הדלת מבחינה צורנית

דלת כניסה מסדרת פורניר היא דלת מרובעת, עם משקוף מלבני דק או עבה. פנים הדלת עשוי להיות חלק או מחורץ באמצעות חרוטים קוויים אופקיים. ידית הדלת ממוקמת בצד ימין שלה לרוב, אך לעתים עשויה להיות ממוקמת בצד שמאל. סוג הידית: פתיחה, לא דחיפה. עיצוב הידית: אופקי. צורת הידית: אליפסה או מלבן.

יתרונות הדלת ברמה הפונקציונאלית

אפשר להטמיע דלת חד או דו כנפית. עובי ממוצע לחלוח עץ 10-12 ס”מ. מנגנוני הגנה מוחלטים למניעת פריצה שקטה וקושי בקידוח. שכפול חוקי של המפתח יכול להיעשות רק באמצעות כרטיס שכפול ייחודי. זו אחת הדלתות המוגנות ביותר בתחום ייצור דלתות הכניסה. היא מספקת לבית שלכם את כל מנגנוני ההגנה הנדרשים לו מבחינת מניעת חדירה וניסיונות פריצה.