דלתות כניסה מעץ מלא – כל היתרונות במוצר אחד

דלתות כניסה מעץ מלא הן דלתות אשר הציפוי שלהן אינו צבע בתנור אלא משטח עץ אמתי המתכנה “פורניר”. עובי המשטח מילימטרים ספורים והוא מגן על דלת העץ שלכם. ניתן לבחור את הפורניר על סמך צורת העיבוד, והגוון הנדרש.

צורת עיבודו של הפורניר

רבות דובר על צורת העיבוד המרתקת אשר טומנת בחובה לא מעט שינויים: ישנן דלתות פורניר חלקות וישנן דלתות פורניר מפוספסות. ישנן דלתות פורניר עם חלוקה למלבנים חרוטים, וישנן דלתות פורניר ללא חלוקה. המגוון רחב, ומומלץ להתייעץ עם מעצב פנים המתמחה בסגנון העיצוב הביתי על טהרת העץ לגבי מידת התאמתו של סגנון העץ עבור הבית שלכם מחד והחצר ומבואת הכניסה מאידך.

צבע הפורניר

צבע הפורניר מכיל גוונים כתומים, צהובים, זהובים וחומים לבחירתכם. בחירת הצבע דומה מאד לבחירת צורת העיבוד של הפורניר: יש מגוון עצום של צבעים וקל מאד להתבלבל או לבצע טעות: גם אם נדמה לכם שמצאתם את העץ שיתאים לבתיכם, מומלץ מאד לגבות את הבחירה באמצעות התייעצות עם מעצב פנים אשר יסייע לכם להגיע לחקר האמת ולמצוא את דלת הפורניר עם הצבע המתאים ביותר לסביבה הביתית שלכם. ניתן לממש מהבית, מבלי לבקר בחנות, את הבחירה אשר סוכמה ולקבל את הדלת באמצעות ייבוא אישי מחברת בוטיק.

יתרונותיה של דלת העץ

1. הצבע קבוע, ואינו מעובד: צבע הפורניר יהיה בדרך כלל הצבע הטבעי של העץ במקור.

2. בשונה ממשטחי עץ אחרים כמו ריצוף ודקים – הדלת לא דורשת צביעה מחדש.

3. בדרך כלל, זו דלת קלה לגרירה ואינה דורשת הפעלת כוח פיזי מאומץ.

4. על הדלת מסופקות 7+ שנות אחריות נגד ריקבון, מה שמרמז על מוצר עם אורח חיים גבוה בשונה מרכיבי עץ ביתיים אחרים.

על חברת “רב מגן דלתות”

חברת “רב מגן” מתמחה בהתאמת דלתות כניסה לבתים ומשרדים. החברה עובדת עם שלל לקוחות מוכרים וכן לקוחות ביתיים בכל הרמות. החברה מסייעת בחירת דלת העץ והתאמתה לסביבה הביתית שלכם באמצעות ייבוא, הובלה והתקנת הדלת באתר הלקוח